Friday, October 15, 2010

contest

hey. u know what.. this is my first time menconteng arang di blog ini, instead of before dis blog lama telah menconteng arang di mukanya sendiri. haha well.. aku tetap tidak akan berputus *angsa* kerana hasrat untuk berblogging masih berkobar kobar di dalam diri (dan jari).

no lah. bukanlah bermaksud sudah diconteng maka blog ini perlu membuat open house      open blog lah maksud saya. nehi never. akan diberitahu kelak.



 HOH BAGITAU LA TERUS!

okay okay. blog ini akan dipotong ribennya (ada ribenkah? buat buat ada lah ye) pada 20 Oktober 2010 amacam shantek tak aku pilih no 20102010 gitewww.. apa kau ingat syeikh muzaffar je nak kwen 101010? aku pun nak jugak kawen 201010..sebab 101010 tu kan dah berlalu..

begini. bukanlah itu motif sebenar hari pembukaan belog ini diwar-warkan.  ada sesuatu lagi yang lebih exciting (read me: EXCITING).  anda hanya perlu luangkan masa selama 5 minit pada tarikh tersebut (20/10/10) dengan mengunjungi belog ini, (kan dah cakap tadi..ada majlis potong2 riben) dan jadilah 3 follower pertama dan anda akan dihadiahkan dengan hadiah yang amat comeyh tapi tidak berapa lumayan.

tak mahal tapi comey.  tidakkah berbaloi baloi? luv dont cost a thing lah. tetiba.

okay ingat temujanji kita.. 20 okt 2010.. anda tidak dipaksa untuk meluangkan masa separuh hari menatap blog ini pada waktu itu kerana takde jamuan makan makan atau acara potong memotong pulut kuning.  just acara follow memollow and jerit menjerit di shoutbox saya.

ingat; hadiah comel tapi tak lumayan.


bagi yang tiada blog, tapi ingin mengambil bahagian..usahlah menangis tepi perigi kerana ikan kaloi dah dimakan ibu tiri dan bawang putih *tibatiba*.  anda boleh mengambil bahagian dengan meninggalkan saya jejak anda di shoutbox.  senang saya nak cari untuk sesi pemberian hadiah. kalau menang lah. kubilang kalau!

ok. got to go. mata sudah sleepy..
Your future depend on your what you dream, so go to sleep.

No comments:

Post a Comment